LILY ROSA

NURUL NABILAH

Romance Series 4620

4.9 (74 ratings)

Synopsis

slow update ! LILY ROSA : A symbol of purity and beauty the perfect Tapi....Apakah nasibnya itu secantik Namanya !? Apabila bertubi-tubi dugaan datang Menghampiri dalam hidupnya,Masih Mampukah dia Menghadapi semuanya ? di tuduh dengan kesalahan yang tak pernah dia lakukan,hingga dirinya begitu di benci,dan di caci dengan kata-kata kesat,Masih sanggupkah dirinya untuk Menerimanya ?! " Kau yang penyebab isteri aku Mati, jangan ingat,aku nak biarkan kau hidup dengan tenang,setelah apa yang kau dah buat pada dia ? Dr. Adam Nuffaiq saya dah cakap banyak kali pada awak, saya bukan pembunuh isteri awak ! susah sangat ke,nak percaya saya ? Lily rosa aku Memang tak akan percaya sama perempuan penipu Macam Kau?! aku akan pastikan perbuatan kau tu, akan Memakan diri kau sendiri ! dan bila sampai waktu itu datang, aku yakin,kau takkan Mati dengan tenang !! Mampukah orang yang dulunya sangat Membenci,layakkah di beri kemaafan atau peluang lagi ?walau pun Hatinya dah pernah di siat-siat dengan kata-kata tajam lelaki itu ? " dapatkah Mereka saling Mencintai ? Mampukah saling Mengubati ? Start : 8/10/21 tamat : Notis : •••••••••••••••••••••••• kalau ada persamaan dalam jalan cerita ini.itu semua hanya kebetulan belaka.


Rate this story

Share this novel

Nliana
2021-10-13 

bila nk update lgi

Mazni Mazlan
2021-10-10 

Haii lah adam ni kot ye pn siasat lah dulu jgn main tuduh ii jer.. dgr dulu lily nk ckp apa kn .. ni xterus jer tuduh lily sbgai pembunuh

Ain Nur
2021-10-09 

Lily nak buat apa tu...

NURUL NABILAH

1747 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

DEAR LOVE

EVA FREDOLINE

Apa Itu Cinta

PENABICARA (PB)

My boyfriend is the Hot Guy"

Salyna

AKULAH SNOW WHITE

FIZAH NADMAH