HEY MR.VAMPIRE II: BE WITH ME

Dreamy

Vampire Series 7037

4.9 (117 ratings)

Synopsis

VAMPIRE / ROMANCE Dia gagal menepati janjinya. Dia gagal mengapai cintanya. Beribu tahun lama lagi dia masih di situ , menanti sesuatu yang tidak pasti. Kerana silapnya dia harus menanggung kesakitan sendiri. Kesakitan yang membuat sekeping hati lalu membeku. "Kau akan pergi dari sini jika ada seorang manusia mencintai kau dalam keadaan kau seperti sekarang." Bagaimana dia harus kembali ke dunianya. Silapnya kerana meminjam jasad manusia lain yang serupa dengannya untuk mendapatkan cintanya namun akhirnya gagal. Kerana itu dia di hukum akibat melanggar peraturan yang selayaknya. "Jadi seperti diri kau sebelum ini. Hidup kerana darah manusia. Kau rasa ada manusia berani dekat dengan kau? Jauh lagi mencintai kau." Kerana hukuman yang di berikan , dia jadi haus akan darah manis di sekelilingnya. Dia akhirnya jadi dirinya dahulu , penuh dengan kekejaman yang di isi dengan hawa nafsu. "Bunuh aku sekarang sebelum aku bunuh kau!"- HADEN "Encik.. Bagaimana mungkin saya bunuh Encik. Encik ingat ni macam dalam drama sehidup semati tu ke."- ASTRA Bagaimana kejadian bila si gadis yang lambat dan polos dalam menangkap situasi di sekeliling berdepan dengan Vampire yang merbahaya yang belum dia ketahui sisi gelapnya. "Aku akan lepaskan kau jika kau ikut apa yang aku katakan. Kau mesti jatuh cinta dengan aku!"- HADEN "Kenapa? Err.. sebab? Encik , saya kenal Encik pun tak ni kan nak jatuh cinta dalam masa sesaat. Encik tengah hafal skrip berlakon ke?"- ASTRA Dia nekad. Apapun terjadi dia mahukan gadis itu agar jatuh cinta dengannya. Tapi bagaimana cara? Dah lah dapat manusia lembab! Nak faham maksud dia pun loading bertahun lamanya. Nasib dia lah , demi untuk pergi dari situ dia pilih gadis itu. "Sebab.. Bila kau jatuh cinta dengan aku , aku akan dapat pergi dari sini selamanya. Tolong cintai aku."- HADEN Cinta tidak dapat di paksa. Dan bila cinta itu datang dengan sendiri sekali lagi pasti akan ada hati yang terluka kerana akhirnya dia yang akan pergi meninggalkan buat kedua kalinya. "Please be with me.."


Rate this story

Share this novel

ayuni
2020-07-12 

dreamy.. bila nak update.. rindu pd astra n haden..

Jennita Ahmad
2020-07-11 

dreamy bila nak up date lagi

Noniey Miey
2020-07-11 

uittt dreamy....pegi mne tuu

Dreamy

340 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

i love you my vampire

novel team vs gamers

mikuni and Leo is best friend but afters leo turns into a vampire Leo always sucks mikuni blood and...

HEY MR.VAMPIRE ( COMPLETE )

Dreamy

Vampire wujud , sukar untuk percaya tapi mereka memang ada. ~ "Kau hanya manusia lemah. Aku...

Sebenarnya aku vampire

Jessily

Saat siang berubah malam, Dan saat malam berubah siang kemunculan kami tidak Ada sesiapa yang...

HEY MR.VAMPIRE II: BE WITH ME

Dreamy

VAMPIRE / ROMANCE Dia gagal menepati janjinya. Dia gagal mengapai cintanya. Beribu tahun lama...