Terlerai Sebuah Dendam

AniRose

Romance Series 5937

4.6 (22 ratings)

Synopsis

Naura Sofea seorang pelajar kolej swasta yang sangat cemerlang.Tak sia sia Pak cik Hilmi menaja pelajarannya di situ.Tetapi dia sering dibuli dek kerana kemiskinan. "Hey budak miskin,ni tahun last kau kan.So,aku harap kau berjaya la erkk..Sebab orang miskin macam kau ni bukan nak belajar sangat.Setakat nak cari jantan kaya kan?"-Inara Naura juga mencintai seorang jejaka yang terpengaruh di kolej itu namun,lelaki itu tidak mengetahui dan tidak mengenalinya. "Sudah sudah lah Naura,kau dengan dia bagai langit dengan bumi"-Trisha Namun,satu tragedi hitam terjadi antara mereka membuatkan Shiraz membenci Naura dan menyimpan dendam padanya. "Kau siapa??berani kau perangkap aku!dah terdesak sangat ke huh??dasar perempuan murahan-Izz Shiraz "Aku terpaksa Trisha-Naura Sofea Lima tahun berlalu,takdir menemukan mereka kembali sesuatu yang tak di jangka membuat hati Naura dilanda gelora taufan yang kuat. Kebencian terus kukuh terpahat dihati Shiraz dan ia masih menyimpan dendam terhadap Naura. "Long time no see...perempuan murahan!"-Izz Shiraz Air mata Naura memecut laju menuruni pipi mulusnya. "Kalau aku tahu dia lah ceo baru kita,awal awal lagi aku dah letak jawatan!"-Naura Sofea Hanya mampu mengeluh,Naura tidak mampu lari dari seorang Izz Shiraz. Kerana dendam Shiraz mengahwini Naura walau tanpa relanya. "Bapak kau dah terima pinangan aku,so kau jangan memandai nak tolak!"-Izz Shiraz. Naura terpaksa akur berkahwin dengan orang yang dicintainya dan bukan kerana cinta,tapi kerana terpaksa. Nasi telah menjadi bubur,baru lah kebenaran terbongkar. "Kau bodoh Shiraz!Naura yang selamatkan kau!"-Trisha "Kenapa dia nak selamatkan aku?"-Izz Shirraz "Sebab dia betul betul ikhlas cintakan kau!"-Trisha


Rate this story

Share this novel

wxhidx
2020-07-08  1 Replies

sambung la lagi tapi jangan la cite pendek pendek tersiksa jiwa dan raga menunggu .........tiberr

sue_suriani
2020-07-08 

best cite nie.. =) nk lgi..(^^)

K A Y
2020-07-07 

Pin pin! tumpang lalu, mai baca novel KAY yang bertajuk SPY VS MAFIA. Tq!

AniRose

102 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

ADA SYARATNYA

FIZAH

“Belum terlambat kalau kau nak tarik balik Sya. Masih ada masa.” Cadang Taufik. Gila kau...

BEST LOVE

DIDIEY

“So, bolehlah aku karate kau sekarang ni? Kau nak tinggalkan aku kan.” Soalku dengan ketawa...

KAMU SATU-SATUNYA

NOUR-EL SHA

“Abang…syurga sayang terletak di tangan abang. Sepanjang hidup sayang sebagai isteri abang,...

Sayangku Mr. Crush

Nana

Maylisha serik bercinta dengan Maxwell, kekasih pertamanya... Dia menganggap lelaki sekarang ini...