Relakan Jiwaku Pergi

dbrhjne

Romance Completed 12826

4.8 (110 ratings)

Synopsis

Biasanya perempuan lain, dia takut nak makan sesuatu yang boleh mengemukkan mereka. Tapi Erna mana peduli semua itu. “Yalah… kut nanti Erna dah gemuk, tak takut abang lari cari yang lain?” Giat Fareeq ingin mengusik. “Kalau abang cari lain… Erna pun pandailah cari calon lain jugak. Buat apa nak menempel pada yang tak sudi.” Jawapan memang menyengat habis. Tapi kalau Fareeq betul-betul tinggalkan dirinya, mahu menangsi sebulan tanpa henti. Bukan senang nak jumpa seorang lelaki yang mampu memahami kehendak dan kegilaannya! “Jawapan yang menarik. We wait and see…” Fareeq angkat bahu. Malas nak panjangkan cerita tapi teringin juga hendak menduga.


Rate this story

Share this novel

Nia Azmi
2020-05-20 

Hai guys :) jemput baca story saya. Tajuk : Mission and Love. Thank you :)

Farahhh
2020-05-18 

Sedih gila cerita ni... Ingatkan last last ada la kebahagiaan untuk erna dan rifqi.. Tapi rupanya tak.. Apapun terbaik la cerita ni... Teruskan berkarya ye author..

PrincessSenyum??
2020-05-12 

nk tanya macam mana nk keluarkn cerita dari library lps habis baca? help me boleh

dbrhjne

7596 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Rendisi Lagu Cinta Untukmu

KAK DIAH

" Rohaizat sedih bu." "Ye, tapi kenapa sayang? Bagitau ibu." Aku dengar, suara risau ibu. "...

Bisakah Cinta Hadir Lagi

DS.Mira

" Kau memang perempuan yang tak ada maruah. Aku kerja kat luar kau buat projek kat belakang aku!...

CARTA HATI

ZUHRI MOHD

“Aku harap apa yang kau nak buat tu berjaya. Aku yakin, kau mesti dapat menggembirakan Zairis...

AKU TAK SEMPURNA

Nail Rifqah

Seperti yang dijanjikan, harini Alia dan Nazim akan berangkat ke Kl. Perasaan Alia berbelah bagi....