JERUK MANGGA ASAM BOI UNTUK PENDEKAR

Usako Princessz

Romance Series 42292

5 (496 ratings)

Synopsis

(AKSI/ROMANTIK) Dia serikandi dan kesatria yang telah tertakdir untuk bersatu. Darah pendekar yang mengalir di dalam tubuh kedua-dua raga tersebut menyebabkan mereka sering diincar musuh. Kerana cemburu dan dendam yang menguasai, takdir itu seakan mahu diubah. Bisakah ulah manusia menghancurkan ketetapan Sang Pencipta? Ikuti kisah perjalanan cinta Ismi Zulkarnain dan Syanil Suhaila dalam menegakkan keadilan dan keutuhan cinta mereka.


Rate this story

Share this novel

misshagemaru
2021-01-21  2 Replies

Sharman dah dilepaskan ke? Sharman pula take over wak lazim? Mesti nk fitnah rin dgn miju kan. Tak faham org mcm ni. Dgn adik sendiri pon nk dengki. Sama la mcm yun, dari kecil tak puas hati dgm nil

Andrizal Yanis
2021-01-20 

wah hebat..dah cm cerita kat tv pulak...siap terapung lagi tu..yeayyy nil dah nak naik pelamin...

Izan Hussain
2021-01-20 

Serentak ke naik pelamin..ada lagi ye konflik..penat dah terapung sama

Usako Princessz

628 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Takdir kita Bersama.

Berry

I Will Take Care Of You

Ju A

Tomboy aku seorang

Amirah Syazwani

Jangan Benci Nanti Sayang

N0i