Separuh Nafas

Sufiy

Drama Series 99145

4.9 (1359 ratings)

Synopsis

"Pilih satu. Jujur atau setia?" "Jujur." "Kenapa?" "Sebab setia, tak semestinya jujur. Setia tapi hipokrit. Setia sebab tak nak hilang kau semata sebab ada kepentingan diri. Menipu kiri kanan depan belakang. Kata kaulah perempuan paling cantik bak bidadari syurga, padahal dalam hati kutuk kata muka kau macam nenek kebayan snow white." "Kau ni!" "Betul lah. Biar jujur itu menyakitkan tapi lebih sakit kalau kena tipu kan?" "So, kau yang mana satu? Jujur atau setia?" "Aku jujur dan setia." "Eleh menipu! Mana boleh dua-dua." "Boleh je...." "Okey, contoh?" Nafas dihela tenang. Sepasang bebola mata dibawah alis sederhana tebal dan kehitaman terbentuk kacak itu merenung redup untuk beberapa saat. "Jujur aku kata kau ni hodoh, Nawal. Tapi aku akan setia permainkan perasaan kau supaya kau tak rasa kau ni hodoh." "What?! Emir!"


Rate this story

Share this novel

Normasita A Rahman
2020-08-06  1 Replies

bila update episode strusnya sufiy

Efthalia
2020-08-06  1 Replies

hai, maaf menganggu. jemput baca cerita saya. Lelaki Untuk Laila. thank you :)

anis78
2020-08-06  1 Replies

Sedihnyaa... Update lg ya

Sufiy

3042 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Bersalahkah Aku?

missnai93

Perkahwinan yang dibina atas dasar suka sama suka masih lagi mentah seperti bertih jagung.Di usia...

When A Girl Fall In Love

<MiSs~AuNiEy>

baca dulu nnti author update lain oke.maaf la klu tk fhm.please comment and follow author...

SAAT KAU PERGI

NOUR-EL SHA

Lantunan Musik sedari tadi terdengar mengiringi air mataku yang sedari tadi menetes secara...

KISAH DANIA MALIKA

AJIB

Kereta BMW Riyaz Harfami tidak dapat dikawal. Dia memulas stereng sehabis mungkin untuk mengelak...