Malu-Malu Kucing

Mox

Humor Completed 1146

4.3 (45 ratings)

Synopsis

Datin itu menarik tangankku, berderau darah aku melihat susuk tubuh manusia di sebelah aku. Dia menghadiahkan senyuman manis buatku, terasa nak pengsan. Aku mengengam jari Nini, dia memang wajahku yang tidak tentu arah. Apakah ni hanya satu kebetulan dalam hidup aku sering berjumpa dengan orang yang telah menyakitkan hatiku. Selepas acara memotong kek selesai, kami diperkenalkan dengan anaknya. "Saya Hairul Aizam,nice to meet you." Memberikan senyuman manis buat aku sekali lagi. "Saya Hani Karmila." "Awak kita ni macam dah di takdirkan bersama betul tak?" Lelaki ini dah bersuara, dulu masa kat rumah aku bukan main diam lagi. "Ye ke saya tak rasa macam tu pun ,maafkan saya nak kesitu kejap."


Rate this story

Share this novel

blythe
2018-08-25 

sorry erm nak promote cerita "kasih melissa,rindu awak separuh nyawa". oky tuh je

J. Leslie
2018-07-08 

^_^

Norini Taib
2017-12-14 

besttt

Mox

6025 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Move On

Mikael Sahaja

Move On Mengisahkan tentang perjalanan seorang lelaki yang hendak melupakan perasaan sayangnya...

Babysitter Yang Terbaik

Zawanah

" umm, babysitter? " jawab ku dengan tidak pasti. Harap-harap lah mama aku ni tak marah. Aku bukan...

Baran vs Happening

Ieyra Aqish

"Hello! I'm talking to you okay! Cepatlah! Kalau ya pun awak tak nak pergi kerja, jangan libatkan...

LOVEBIRD

EVE.FREDO

“heh kaw..tak insaf2 lagi lepas kene dgn ziela..kantoi nanti woi..”ridt cuba menakutkan...