Gangguan Rumah Sewa

Mina

Horror & Thriller Completed 642

5 (4 ratings)

Synopsis

Saya pun buka pintu rumah supaya angin dapat masuk, tapi pintu grill saya biarkan berkunci. Saya pun duduk di ruang tamu menonton tv. Sedang menonton rancangan di TV, tiba-tiba saya terdengar suatu suara yang kedengaran agak perlahan dan jauh. Suara yang berbunyi "herrrrggghhhhhhh" Lebih kurang macam tu lah. Bayangkan bunyi macam tu, seram gile kot. Tambahan pula berbunyi banyak kali.


Rate this story

Share this novel

NINA
2018-07-08 

NINA

Syafiqah Hisham
2017-05-05 

apalah orng tengh syok baca tetiba kena byr

sitinsyah
2017-05-01 

ha a kan. dapat baca sikit jee. asl na kene baya lak.

Mina

8671 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

KISAH BENAR

AXX. MELAYU

“Mana kau puaka? Muncullah depan aku!”bentak Faiz. Kelakuannya seperti orang gila. Dia...

Chendana

Faizal Sulaiman

Si tua berwajah kerepot, dengan mata merahnya membeliak tajam. Rambutnya yang sudah tidak terurus,...

BERTEMAN BUNIAN

Miss M

Orang lain dah tidur, dia pula terdengar orang sedang menyangkul tanah, serta orang sedang...

SIHIR

Mina

Aku ditemani oleh Haji Jamal masuk kat ruangan rawatan. Tetiba aku rasa pening yang teramat sangat....