pinky promise!

syazziey

Family Completed 1252

5 (33 ratings)

Synopsis

"saya minta maaf.saya tak mampu terima cinta awak."Luthfia Humaira "sapa kata saya tak kenal awak?saya dah lama cintakan awak tau tak."Hasriq Zhafran .Bagi Luthfia Humaira.Cintanya hanya untuk Aish..kawan baiknya zaman kanak2 dulu..walaupun sudah Hampir 13 tahun tidak pernah bersua..perasaan cinta untuk Aish semakin utuh.. namun luthfia sendiri hairan dengan perasaan syg yang tiba-tiba tumbuh di hatinya untuk lelaki sebaik Hasriq zhafran .Adakah cintanya sudah berpaling arah?bagaimana dengan Aish..? kemunculan Datin Jasmeen ke kampung menambah luka di hati Luthfia Humaira..mengapa muncul semula setelah bertahun - tahun mengabaikannya... Hasriq zhafran gelisah.Luthfia Humaira semakin menjauhkan diri kepadanya..bermacan-macam cara sudah dilakukan agar dirinya diterima.Hasriq Zhafran nekad..Cinta Luthfia Humaira mesti Dimiliki!


Rate this story

Share this novel

Jainon Hj Amit
2020-07-19  1 Replies

best sgt...tahniah

uhk
2018-08-30  3 Replies

bila nak sambung lagi.. huhu best lah !!

Scarlett
2018-08-29  1 Replies

Best la. Good job, syazziey ^_^

syazziey

61 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

DAMIA

AJIB

Jam sudah menunjukkan pukul 2 pagi, namun mata Damia masih belum mengantuk. Matanya hanya...

SEMUANYA KERANA LUNA

AJIB

Dan kerana dia aku begini, mengharap padanya namun dia enggan memandangku..

Apa Salah Saya?

OrdinaryGirl

Saya minta maaf..saya tak pandai nak buat sinopsis baca je lah ye..Thanks..Love...

TAKDIR

Maimdanis

Zahra dilahirkan dalam keluarga yang sederhana.Dia tinggal bersama ibu bapanya dan adiknya...