BELOVED STUDENT

Dhiaranatulips

Romance Series 8543

4.8 (31 ratings)

Synopsis

Menjadi seorang guru itulah cita-citanya. Sedari dulu inilah yang dia inginkan dan akhirnya, cita-citanya tercapai. Walaupun cita-citanya tercapai. Tapi, baginya ini adalah satu kesilapan yang teramatlah besar. Setelah melaporkan diri dan sebagainya, akhirnya dia menyesal. Sekolah ini amatlah huru-hara. Bukannya apa, dia menjadi guru pada murid dikelas belakang. Ya allah, perangai... sampaikan cikgu- cikgu dibuli! Allahu! Bila ingin mengambil tindakan ada yang menghalang. Sudahtu, bagaimana? Dia tidak kisah dengan semua itu, tapi kenapa dalam banyak-banyak hal. Hal yang satu ini juga dibangkitkan dalam hidupnya. "Kahwin?!" Urh, perkahwinan yang dibina ini atas dasar paksaan. Ya, memang macam cerita tipikal melayu. Bezanya, dia kahwin dengan budak. Dahlah muda lima tahun. Ohgosh! Macam mana tu? "Kau buat hal kau, aku buat hal aku." - nasrul asyraf Ain hanya mengangkat bahu. Dia tak kata okey, dia tidak kata yang dia tidak setuju. Suka hati lekaki itulah. "Kalau kau nak curang dengan aku pun aku tak kisah. Because that was your life business. Not my business." Ewah! Budak macam dia pun tak kisah? Pelik betul. Aku curang betul-betul naya je. Buat dosa free. Sekali lagi dia angkat bahu sebagai jawapan. Nasrul asyraf, baginya cikgu itu sangatlah menjengkelkan. Seperti neneknya yang kuat membebel di kampung. Tak disangka yang dia ditakdirkan dengan cikgunya. Oh nasib! Pada mulanya, dia tidak kisah sangat tentang kehidupan perempuan tu. Tapi, entah kenapa pada satu hari hatinya terjentik satu rasa. Rasa yang memang dia tidak inginkan lepas dia faham tentang rasa itu. "Saya... cintakan awak." - hakim Pengakuan jujur dari hakim membuatkan ain terdiam. Dia sendiri tidak tahu bagaimana ingin dijelaskan pada guru yang bernama hakim itu. "Kau. Jangan. Pernah. Suka. Dia." "Apahal pulak... suka hati aku lah. Kau kata kau tak kisah aku nak curang ke apa ke...kan?" "Sebab, kau milik aku."


Rate this story

Share this novel

Dhiaranatulips
2020-05-28 

Wattpad : dhiaranatulips haaaaa jom vote and comment

Dhiaranatulips
2019-10-16 

FYI i lost my acc lepas uninstall novel plus. I tak ingat pakai email apa. Tu lama menghilang. Fade up bila hilang acc ni. Tapi tak apa, publish dekat acc yg baru ni. Yg ni tak yah follow lah. Sbb dah tak ada acc ni. Thank you kepada pembaca and sorry make you guys wait for this story. Im so sorry....

Fadzilah El
2019-08-26  1 Replies

best cerita ni...sambung lg dhiaranatulips, moga terus d berikan idea2 yg lbh menarik utk pembaca semua.

Dhiaranatulips

76 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

INDAHNYA REZEKI

FIZAH NADMAH

KARL

FIZAH

Antara kau dan aku

koris

PLEASE LOVE ME

FIZAH NADMAH