INILAH MELODI KITA

HAZIF HMD

Romance Completed 424

4.9 (12 ratings)

Synopsis

Perubahan sikap Harraz menjadi tanda tanya kepada Isha dan Fira dan terutamanya mestilah Isha sebab sebelum ini Isha merasakan hubungan dia dengan Harraz baik sahaja tak ada salah faham sama sekali. “Sudahlah tu. Biarlah dia nak dengar ke tak nama saya. Kita orang bukan ada apa-apa pun. Jangan beratkan kepala otak korang berdua nak fikir pasal masalah aku dengan Harraz. Kalau dah macam tu gaya dia saya pun boleh. Kalau dia dah tak nak kawan aku, aku seribu kali tak nak kawan dengan dia”ujar Isha tegas.


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-09-03 

best citer ni. Tahniah. Tengok cerita saya plk ye. #TERIMA HATI INI

fityyy123
2018-09-10 

sweet gilaaaa

J. Leslie
2018-04-21 

alahai.. diabetes aku baca

HAZIF HMD

6150 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Rahsia Itu

Haslina Alias

Kehadirannya tidak mampu ku tolak. Hadirnya bagai pelangi di petang hari...cantik dan...

My Lovely Eri-Chan..

Azusa-chan..

Kisah cinta antara Eri dan Fuma yg membezakan umur mereka..

In first sight

Nasoha

takdir telah menemukan kita semua.Adakah kita akan bersama pasangan yang kita...

KU PANGGIL KAU SAYANG

AIN YUNNI

Pertemuan demi pertemuan menemukan Luthfi dan Aisy tapi mereka masih lagi belum mampu untuk...