Cheer Up !

kaydee

Humor Series 654

5 (1 ratings)

Synopsis

Kadang kadang setiap insan akan merasakan hidup ini tidak adil. Mengapa mereka medapat lebih dan aku kurang ? Aku percaya tidak semua insan dikurniakan kehidupan yang sempurna. Mungkin ada kehidupan yang penuh dengan harta tapi bukan kasih sayang keluarga dan mungkin ada juga sebaliknya atau mungkin tiada kedua dua nya. Hana Alisa seorang remaja yang menempuhi kehidupan nya tanpa keluarga dan harta. Aku dedikasikan novel ini kepada setiap insan di luar sana yang mengalah untuk teruskan kehidupan yang sukar dan penuh dengan ketidakadilan.


Rate this story

Share this novel

Miss_queenroses
2019-02-06 

Jemput baca novel saya,"Tengku Ayra Emelda"

Sandra Tiong
2018-12-18  1 Replies

tu je

kaydee

4 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

KALAU DAH SUKA DAN BENCI

HYERA

“Err, kami dah beri rawatan yang terbaik kepada Ku Sofi Ahmad . Harap Tan Sri dapat bersabar.”...

DALAM ELEMEN

ASHRAF ASHARA

“Apa ni main tarik telinga orang ni.” Marah Pelangi. Tangan Syafiq masih setia ditelinga...

Yang Mana Satu

Zatie Zalea

'Ayu, taknak tegur aku ke?? Kau, kan pengawas sekolah?? Sekarang tengah bertugas, ehh?? Kau memang...

ON & OFF

Nuna

"Kak Ju, kenapa dengan Intan ni? Intan rasa macam Intan dah tak betul. Kiri, kanan, depan, belakang...