CINTA PALSU?

NUMIRA

Romance Completed 1416

4.9 (33 ratings)

Synopsis

“Anak kau dah buntingkan anak aku!” Jerit Tan Sri Badlisham kepada Dato’ Seri Tajul Ariffin dan Elman. Gegak-gempita ruang tamu di rumah Elman dengan suara amarah Tan Sri Badlisham. Elman kecut perut. Tidak disangka, perbuatan jahatnya kepada Najla pada malam pesta hari jadi sahabat baik Najla, Aulia, mencambahkan benih di dalam rahim Najla.


Rate this story

Share this novel

Hampas Nyiur
2020-01-13 

good

SyiRa SaZini
2019-07-15 

bestt

Shah
2018-05-10 

best sgt cite ni part last mata tetibe masuk habuk..

NUMIRA

6151 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Cinta Komuter

Alang

Sesedap rasa je ko baring atas bahu aku. Kepala tu kalau ringan takpe, ini berat macam konkrit....

saya sayang awak

cíkk_pandaa

menerang kan seorang gadis yang jatuh cinta dekat seseorang lelaki yang kacak dan pandai bermain...

KEJAP! BOLEH BAGITAU NAMA KAU?

Adriana Farhanah

Nama aku Syahnana. Orang panggil aku Nana. Aku tak tahu kenapa aku tiba tiba tertarik dengan budak...

TUNDUKKAN TOMBOY ITU

HAZIF HMD

Bengang betul rasa hati, asanya macam nak jerit kat satu dunia lepaskan amarah yang bersarang dalam...