PELAMIN PERTAMA

NURSHAZA

Romance Completed 16170

4.8 (21 ratings)

Synopsis

Hatiku bercampur baur antara kegembiraan, kesedihan dan kehibaan. Terlalu sukar untuk kugambarkan perasaan hatiku tatkala ini. Sanak saudara duduk mengelilingiku sambil memerhatikan gerak geri seorang lelaki yang berhadapan dengan bapaku serta tuan imam. Hari ini adalah hari yang cukup bermakna bagi diriku.


Rate this story

Share this novel

ArmyGirl
2019-12-05 

emmm ada 2 cerita dlm ni?? tiba2 cite lain masuk..

Asfa Aziyan Zulkapli
2019-12-04 

camne lah nk baca novel ni.. ? masih x berjaya nk baca.. dah tekan read now then kluar bab 1.. tp setakat 10 baris je.. xleh skroll nk baca yg seterusnye.. bl tekan next, dia kluar bab 2 lak.. acaner?.. sorry ye.. masih x brp pandai hal2 online ni..

Ety Nordayah
2019-10-28 

update yea nanti xsabar

NURSHAZA

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SHARIFF DAN SHAFA

FIZAH NADMAH

"Jom, masuk rumah I. Ala… kita makan kat rumah lagi best. Kalau nak Awanis masakkan untuk Kael....

Dalam Diam

hannan iman

Fatimah telah dipaksa berkahwin dengan seorang jejaka yang tidak pernah dikenalinya.Ibunya hanya...

OH ITU DIA!

DHIA MARNI

Untuk mendapatkan kepastian atau kesahihan 'benda' tu. Akhirnya aku buat keputusan untuk mendekati...

DAMAI BERSAMAMU

EVA F

Teman baik hanya mengetahui cerita terbaik di hidupmu. Namun, teman terbaik hidup bersama cerita...