BUKAN YANG PERTAMA

A. NASHA

Other Completed 1029

4.7 (3 ratings)

Synopsis

“Rumah kau ni tak de cermin ke? Cubalah kau tatap dulu diri kau ni. Dengan gelangnya, cincin yang tak cukup jari, jean koyak sana sini, baju pulak asyik warna hitam je. Lepastu rambut yang terpacak tinggi, lebih tinggi dari heel 5 inch. Aku rasa kalau cicak jatuh kat dalam tu pun boleh sesat kau tahu. Jangan-jangan membusuk kat situ." “Hahaha.” Mimi ketawa tak ingat dunia. Riak wajah Adeeb serta-merta berubah. Namun Mimi masih mentertawakannya. “Kau ingat dia yang bertudung labuh tu, sesuai dengan mamat punk macam kau ni? Dia nak masuk dekat pun malu bro. Macam penagih dadah aja rupa. Hahahaha.” Tembak Mimi.


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-08-28 

Best Citer ni??. Tahniah kepada penulis. Jangan lupa baca novel saya yang terbaru. #TERIMA HATI INI

daellaf37
2017-12-05 

sambung lh chapter nie best sngt

shanna
2017-10-16  1 Replies

Tngah syok baca tiba2 habis.. Sambung cerita ni. Cerita ni best sangat tpi jln cerita terlalu singkat la.

A. NASHA

9940 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SEKALI BEDAL

SARA AAISHA

AGONIS VS ANTAGONIS = PARAGONIS

@Qalby

Magic High School

nisnazmii

Sebuah Penyesalan

dbrhjne