CINTA TOP STUDENT

J. A

Romance Series 1597

5 (12 ratings)

Synopsis

Izzyan Arshad, seorang gadis yang takut akan cinta, jatuh cinta dan bercinta. Dia memilih untuk fokus pada kehidupannya sebagai pelajar. Faez Kamal, seorang lelaki terkenal dengan rupa dan nama. Perwatakannya yang diibaratkan perfect husband material, mengundang peminat. Tapi satu, Faez tak berminat akan cinta, jatuh cinta dan bercinta. Jadi apa yang bakal berlaku apabila Izzyan terjatuh hati pada si putera dingin, Faez? “Engkau kan kacak, mestilah ramai peminat.” — Izzyan Arshad. “Kau tu, jaga kesihatan. Asyik demam saja.” — Faez Kamal. “Nanti engkau guna ayat ‘kata kenal aku dah enam tahun, takkan tak tahu aku macam mana?’ kau tu lagi.” — Izzyan Arshad. “Akhirnya Izzyan dah kembali jadi normal, kira aku berjaya pujuklah kan?” — Faez Kamal. Kata orang, lelaki dan perempuan tidak boleh berkawan tanpa salah seorang menaruh perasaan. Dua top student SMK Ayer Hitam bersama? Bunyi macam menarik! Hari demi hari, berbagai cubaan yang datang. Kuatkah mereka untuk menempuhi kehidupan? “Kau ni, nak masuk degree pun cakap macam tu lagi.” – Faez Kamal.


Rate this story

Share this novel

Junita Janet
2020-08-14 

ok...update...tq

Dialyn
2018-09-23  1 Replies

Xpe dear thanks tau':)

Dialyn
2018-09-20  1 Replies

best sambung plz??

J. A

20 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

suami pilihan hati

farahalia

Seindah Hatimu

CikEmbun

ANTARA DUA

LULU

KESAYANGAN SAYA

AJIB