PEREMPUAN TERAKHIR

Didiey Nash

Romance Completed 1440

4 (12 ratings)

Synopsis

Dalam masa tiga tahun ini, aku sudah berjumpa dengan ramai wanita. Wanita-wanita itu telah termasuk dalam senarai untuk menjadi calon isteriku. Itu belum lagi pilihan kedua orang tuaku. Namun aku percaya pada takdirNya dan aku lebih percaya pada apa yang telah tertulis untukku.


Rate this story

Share this novel

SyiRa SaZini
2019-01-19 

bestt.. semua watak dlm ni bermula huruf 'm'.. comel

Salina Mohd Seh
2018-05-18 

besttttt

batrisya
2018-03-13 

best!!!.

Didiey Nash

7590 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

TOO SWEET TO HANDLE

A. NASHA

Hafizul termenung di depan pangkin rumahnya. Kenangan masa kecil membuat dia tersenyum. Alisya adik...

JETAIME BELLA LUNA

SIBI

“Kenapa kau buat aku macam ni? Kenapa kau hina aku! Selama ni kau tak pernah hina aku! Kau tak...

MEMETIK SI BUNGA

KAK DIAH

“tak kan tak ada cara nak pulihkan balik hubungan kau ni..aku rasa belum terlambat Fattah..masih...

CINTA HATI DARI ILAHI

LUNA

"kamu betul ke nak pergi ke majlis perkahwinan Fikri tu sayang?" tanya ibu. "Eh betul lah. Dah...