CINTA AHJUSSI

Marshmello

Other Series 1469
3.7
(3 ratings)

Synopsis

Gia gadis yang di kategorikan bernasib malang pada abad kini. Sejak ayahnya meninggal , ibunya memutuskan untuk menjadi isteri nombor dua pada seorang lelaki demi menyara hidup mereka. Dan sejak itu , hari hari cerianya mula tenggelam. Semuanya berubah bila si kakak tiri selalu saja menjadikannya tong sampah tempat melemparkan masalah. Hidupnya bertambah parah bila dia bertemu dengan seorang Ahjussi yang suka mendesak dan annoying selalu saja menganggunya makin buatkan hidupnya huru hara. "Pak cik ni siapa , kenal pun tak. Dah jangan ganggu saya atau pak cik nak saya buat aduan!" - GIA "Pak cik! Kau panggil aku pak cik!" - HAN Kerana itu.. Seorang Gia nekad keluar dari permasalahan yang merundung hidupnya. Namun semakin dia cuba lari semakin banyak masalah mengunjungi hidupnya. Keluarga.. Kawan.. Dan.. Seorang Ahjussi! Dia akan lari dari semua mereka! Lari sejauh yang mungkin!

View All Chapters (Total 1 Chapter)
Update 29 September 2020


Share this novel

Rate this story


Comments

Ink Tank
2021-11-16 

Hello, Are you an author who writes Werewolf Stories? Here is your chance to win 30k USD (US$30,000) in prizes through our prestigious Writing Contest. We invite you to join us, earn special prizes, get Exclusive Contract and more. Submit your story now, expand your fanbase and be the winners of our Writing Contest. Check out our official announcement on

Sky
2020-09-29 

wow..Marshmello dah publish novel lah..seronok baca..kasau nau Han tu..huhu..kental juga ae hati Gia lalui ujian..haha..I want more..next chapter please..

Ananie Adnan
2020-09-29 

best..next chapter plss..

Marshmello

17 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience