HANYA SATU MALAM

Atilia

Romance Series 132744

4.8 (925 ratings)

Synopsis

Malam itu sepi, yang menyimpan rahsia setiap hati yang terluka, menyimpan seribu rahsia tentang perkataan yang tak terucapkan.


Rate this story

Share this novel

Wahima Bahari Ema
2020-02-27 

agak2 bila penulis nk update bgi hbis cte...dah x sabar

Wahima Bahari Ema
2020-02-27  1 Replies

knape cite ne tergantung...mang x hbis dlm ne k

Jabbar Basri
2020-02-26 

thanks ...update selalu..tak sabar nak baca

Atilia

143 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Hanya Seketika

N.A.J

"Aku nak cakap ni kau dengar elok-elok. Kau tahu kan yang kita kahwin pun sebab terpaksa sebab...

Hakikat Cinta

Nurul Farhana

Abang nak Eka pilih semula cincin kahwin kita. Yang hari tu bukan pilihan abang. Bagi abang cincin...

DALAM DAKAPAN

SARA AISHAA

Hampir 2 tahun dia cuba menerima hakikat bahawa isterinya tak akan kembali padanya. Masa tu juga...

Buah hati Mr. Cruel

Miss A

Ziyyad Iman diamanahkan untuk menjaga Aira Medina. Dasar pervert! Ziyyad Iman psiko!- Aira...