WE ARE ONE FOREVER

nuraliyaa_03

Romance Series 1060

5 (5 ratings)

Synopsis

Daddy nak kamu pindah sekolah di Malaysia..kamu tahu tak daddy dah tak sanggup nak tengok adik macam ni lagii... Daddy harap adik ikut apa yang daddy suruh okey..Ini demi kebaikan adik daddy lakukan ini.. apa yang berlaku kepada Hanis sampai kena pindah sekolah?? Kalau nak tahu lebih lanjut jom baca cita sis yeee HARAP SERONOK LAH KORANG BACA YEE....


Rate this story

Share this novel

liyana
2018-10-29 

ade sambungan tak

nuraliyaa_03

8 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Cinta Kedua

Adreena

KERANA DIA

SYAASYAHIRA

Ku pegang janjimu

SarahQalisya

mr hot spicy

Syafika Rapar