KURNIA CINTA

ADIK MANJA

Romance Completed 621

4.5 (10 ratings)

Synopsis

“Mungkin aku dah tak boleh berkasih dengan sesiapapun, kut.” “Jangan kata macam tu, cik. Cik sebenarnya boleh mencari jodoh yang baik tapi setiap lelaki yang cik kenal tu cik mencari Irfan dalam diri mereka. Mana boleh macam tu.” Terdiam Nia mendengarnya. Mimi tahu segala kisah cintanya. Nia lebih suka berkongsi cerita dengan Mimi yang sebaya dengan kakaknya itu. Memang ada betulnya kata-kata Mimi itu tapi nak buat macam mana, cinta pertama memang sukar dilupakan.


Rate this story

Share this novel

Aimzah Nidara
2020-03-25 

pelik kata ayah da xda..tp last time kat hosp khairul jumpa nia tu ayah sapa?

Q.U.E.E.N
2018-06-10 

Sorry. Lets read my first novel 'TENGKU HANNAH NAURA'

Wan Rosita
2016-10-26 

best.

ADIK MANJA

7599 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

DARLING, I LOVE YOU

A. ZLKHA

“Jadi, bila kamu nak datang bawa rombongan?” Tanya Pak Nasir kembali. Wajah redup Yusuff...

RASA YANG TERUCAP

ROSE MARY

Ara,Fariq,Dira - 3 sekawan yang rapat.Namun,Ara pergi membawa diri setelah hatinya terluka.10 tahun...

Jejaka Pujaan Hati

Zatie Zalea

Hari ni merupakan hari ke-67 selepas perjumpaan kembali antara aku dengan Asyraf. Aku sudah mula...

HATI MASIH DI SINI

NUMIRA

"So, apa cerita?” “Kena penampar. Dua kali.” Muhaimin ketawa besar. “Gelaklah....