JANGAN TEGUR!

ANDIKA

Horror & Thriller Completed 833

3.3 (9 ratings)

Synopsis

Mase tu memang pelamin dah siap pasang siang tu. dah nama pun pelamin makanya cantik la kan. termasuklah bilik pengantin. Dalam hati ni memang tak sabar nak declare bilik pengantin itu. gitteeww.. Tengah syok borak-borak, tiba-tiba tak semena-mena ada sorang jiran tu bole pulak bercerita pasal jin, hantu bagai. Aku masa tu buat endah tak endah. Fokus aku masa tu lebih kepada inai dijari. Nak kawen kan, jadi tak ada masa lah nak dengar cerita tahyul syirik begitu. Tapi tah kenapa, sewaktu jiran aku bercerita dengan tangan, muka dan mulut nya asyik begitu, kejap-kejap begini. Dada aku ni laju je degupan nya. Rasa takut sangat. Seram sejuk. Kebetulan aku pakai inai masa tu pun kat luar rumah. Aku ni kalau dah rasa semacam, bukan boleh duduk diam. cepat je kepala ni nak tengok-tengok keadaan sekeliling. Kejap tengok atas bumbung rumah jiran depan, kejap kang tengok jalan yang memang tentu arah suram dan seram.


Rate this story

Share this novel

NINA
2018-08-05 

NINA

Nuna Balqis
2018-02-01 

too short.but, how to continue?????

Hani Zahirah
2017-11-12 

mcm seram je

ANDIKA

6187 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Kisah asrama saya

burung hantu

saya kongsikan kisah ini sebagai iktibar bagi kita semua

HE... HE... HE... AKU DATANG!

AJIB

Kenapa dia datang? Bukankah dia sudah mati?

Histeria

Gagak

“Ko tau tak weh siapa yang kena masa kes hari tu? Budak kelas kau la...”Dia pandang aku...

KELIBAT SI GADIS

FIZAH NADMAH

Tiba-tiba gadis tersebut menoleh. Kepalanya berpusing ke belakang hampir separuh bulatan....