My Crush! Amar Baharin..

bihalee_

Fanfiction Series 599

5 (2 ratings)

Synopsis

"wey, cuba kau tengok mamat tu muka dia macam favourite artis aku lah" ujar ira kepada soleha selepas terpandang akan seorang pelajar lelaki yang berjalan melintasinya. Namun soleha masih tercari-cari gerangan yang dikata oleh ira. "Siapa artis kau minat tu pun aku tidak pernah tahu. Macam mana pula aku nak perasan pelajar lelaki yang sama dengan artis kau tu?" ........


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-08-27 

JEMPUTLAH MEMBACA NOVEL SAYA. -TERIMA HATI INI-??

bihalee_

6 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Hanya Satu

Mafuza

novel ringkas yang mengisahkan tentang kehidupan seorang gadis yang bertemu kembali dengan cinta...

Soulmate Jungkook one short(complete)

Miss Silent

tak suka buat status????

The Moon Princess (EXO Fanfic)

azamirah

Puteri yang hilang. Tahi bintang yang bakal tiba. "Cari dia sampai dapat! Demi negara kita, demi...

RAPUH

Nurul Thaqifah

terseksanya hati ini saat Akhmal tidak endahkan Maya. hati ini rapuh kerana Akhmal tidak perlukan...