PABILA ESOK

AFFANERMA

Romance Completed 966

4.6 (5 ratings)

Synopsis

“Tolong jadi kekasihh saya.” Harzwan pandang mata aku dalam-dalam. Tiba-tiba aku rasa dunia aku berputar tiga ratus enam puluh darjah. Adrenalin bergerak laju. Jantung terus diserang Arrhythmic. “What??Hanis si Sylvia tuh nak campak mana cik abang oi??.” Harzwan sengih. “Actually, dia tu bekas kekasih aku. Sebab tu saya suruh awak jadi gf saya. Kekasih sambilan pun boleh juga.” cawan kertas berisi Ice Lemon Tea ditariknya kesisi. Perlahan-lahan dia menyedut. Khusyuk. Macam sedap sangat jek. Aku cebik lidah sorang-sorang. Kemudian tarik nafas. Part-time gf???


Rate this story

Share this novel

Hampas Nyiur
2020-01-25 

good

SyiRa SaZini
2019-08-10 

bestt

Zakrurqzi
2018-11-08 

layan saya pulak cerita gak Aku dan dia..thks

AFFANERMA

8671 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

TAKDIR KIFARAH

ROSEELOVER

“I rasa I dah tak boleh teruskan hubungan kita ni lagi Riss. I’m so sorry.” Arissa...

CERITERA RIZMAN

FIZAH

Di suatu sudut, Rizman dan Sarah sedang membersihkan meja yang ditinggalkan oleh pelanggan setelah...

LAMBAT TINGGAL

AJIB

Dia ada semua ciri-ciri yang aku mahukan, perfect 10. Bukan senang nak cari gadis seperti itu lagi...

Dia Takdirku

nurfzlinaa

“Ryan, kau ni dah kenapa? Hari terakhir pun nak cari gaduh ka?” soalku panas. . “Biarlah aku...