Bukan Pilihan Hati

Nazehran Jose Ahmad

Romance Completed 2297

4.8 (228 ratings)

Synopsis

"Baru aje. Maafkan ayah, Ray. Aby yang minta kebenaran ayah untuk menjenguk bayi kamu. Dia kata, esok petang dia sudah mahu berangkat. Ray tahu kan, Aby nak sambung belajar di Australia?" Rayqal angguk. "Mama dah bagitahu Ray semalam. Ayah, Ray nak minta maaf. Bukan niat Ray nak menduakan Ezza, tapi itu permintaan Ezza sendiri," Tuan Kamarul usap belakang menantunya itu. "Ayah faham. Ezza pernah bincang pasal benda ni dengan ayah dan mak. Ayah harap Ray redha dan terima Aby. Dia pun terpaksa demi Ezza. Bila cucu ayah boleh discharge?"


Rate this story

Share this novel

Hampas Nyiur
2019-12-18 

good

SyiRa SaZini
2019-05-22 

besttt

Fadzilah El
2018-10-16 

mmg best novel ni...

Nazehran Jose Ahmad

6152 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Hai Encik Ejen

YanMayQ

"Kenapa pula saya kena duduk kat hospital ni?!" kata Sansy dengan riak wajah terkejut kepada kedua...

BUKU BARU

FIZAH NADMAH

“ awak ni kenapa?” soal lelaki sebab suara tu lelaki. Aku tak berani menoleh sebab nanti aku...

Cinta yang tak aku sangkakan

aaina_123

Aaina Qaisara :Remaja berumur 17 tahun yang baru berpindah sekolah tapi hari pertama bagai...

Semusim Yang Berlalu

Jaja.G

"Kau tahu kan Firdaus, susah untuk aku melupakannya. Aku terlalu sayang dia, Firdaus. Terlalu...