BAHAGIA JULIA

Meena

Romance Completed 1120

4.2 (6 ratings)

Synopsis

“Saya tak peduli lah. Nak tahan saya buat apa? Bukan saya yang salah pun. Lagi pun saya tak ada urusan di sana. Dan encik polis juga tak patut berada di sini. Inikan hal keluarga saya.” Julia segera berpaling namun baru selangkah tangannya ditarik. Terpana Julia. Seliar mana pun dia tidak pernah membiarkan mana-mana lelaki menyentuhnya begitu saja. “Lepaskan saya!” Jerit Julia pada anggota polis yang baru diherdiknya itu. “What if I don’t? Awak nak pukul saya macam awak pukul abang awak tadi, huh?” Ujar Basri sinis dan sedas ditambah dengan wajah perlinya itu.


Rate this story

Share this novel

SyiRa SaZini
2019-10-25 

okeylah

aleesya
2017-05-21 

JLn citer boring

nazneen aulia
2017-01-02 

part ending terima eddy mcm tu je.tros mcm xd klimax story.hmmm.tup2 habis da

Meena

9999 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

AKU MENYESAL MELUKAI HATIMU

DHIA MARNII

Jodoh Itu Pasti

Ila Suraya

MANISHATI

PUTERI ECHA

CURANG!

N.A.J