CERMIN

ACONG

Horror & Thriller Completed 2566

4.5 (18 ratings)

Synopsis

Setelah lebih dua bulan Ina tak hubungi aku, aku pun telefon lah ibu dia nak tanya khabar dia sihat ke tak. Punya lah aku terkejut sebab mak Ina cakap sekarang dia terlantar sakit akibat mengalami sakit misteri. Mengikut kata ibu dia, selepas dia berpindah balik ke rumah ibunya itu dia mengalami perubahan yang mendadak. Ina menjadi semakin pendiam, muram dan cepat marah. Akibat dari sikap ganjil dia tu dia telah diberhentikan kerja. Ditambah pulak dia sentiasa menangis sorang-sorang. Ibu dia pun risau lah sebab dia ni anak tunggal kan.


Rate this story

Share this novel

fvynes
2020-05-29 

apa2 pun,cite ni sngt best

Aydaa Syqrh
2019-07-07 

gantung betul penhujung cerita

Iera Syieyra
2018-12-05 

Cerita tu mcm x kne pade stu topik and berpusing pusing??

ACONG

8362 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Bayang

Z.Lin Aluwi

Aku memberanikan diri untuk melihat keluar tingkap. Amat terperanjat, orang yang asyik mengetuk...

Detik 12 Malam

Miss M

Lepas tu, saya terdengar sesuatu saya tak pasti apa yang saya dengar itu, tetapi selepas saya...

Zombie Attack

qienn

5 sahabat terpaksa mempertaruhkan keberanian dan kemahiran mereka untuk memerangi zombie yang...

The Middle Of The Night

WANA

Mia seorang ibu tunggal. Selepas bercerai dengan suaminya, dia hanya tinggal bersama anaknya Sofia....