Cik Pemalu dan Encik Sweet

TEENY NASUHA

Romance Completed 16342
4.7
(40 ratings)

Synopsis

"Arghh! Mengarutlah! Takkan dia suka kat aku kot. Jangan nak perasan sangat lah. Dia saja nak main-mainkan perasaan hang ja tu." Berkali-kali perasaan 'aneh' itu menjengah segenap ruang hatinya. Namun, sedaya-upaya Hana Aulia menepis perasaan yang kian bercambah dalam hatinya itu. "Tapi kan.. awat aku rasa lain macam ja bila dia tenung-tenung aku? Rasa hati berbunga-bunga sakura pulak. Tenang pulak tu. Huishh! Hang jangan dok jadi gila bayang sudah la Hana oii!" Hana Aulia menggeleng-gelengkan kepalanya seraya kedua-dua belah telapak tangannya ditekup ke muka. ******************************************************** "Comel betullah dia. Dengan muka malu-malu kucing dia tu. Alahai! apa dah jadi dengan aku ni?! Tangkap cintan dah ni. Ya Allah, adakah dia jodohku?." Hadif Naufal bermonolog sendirian dengan bibirnya tak pernah lekang dek senyuman setiap kali mengingatkan gadis pujaan hatinya itu.


Share this novel

Rate this story


Comments

hanroj@jp
2019-03-28 

*pendek

hanroj@jp
2019-03-28 

best..tapi pendanglh time saye baca>_<

SITI SARAH
2018-04-10 

best

TEENY NASUHA

42 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience