HATI MASIH DI SINI

NUMIRA

Romance Completed 1525

4.6 (42 ratings)

Synopsis

"So, apa cerita?” “Kena penampar. Dua kali.” Muhaimin ketawa besar. “Gelaklah. Gelak.” “Taiko kena penampar dengan perempuan. Macam mana aku tak gelak.” Muhaimin mempertahankan diri dengan ketawa yang masih bersisa. “Kau ni bab gelakkan orang tak ada yang boleh lawan.” “Kat mana kau jumpa bidadari kau tu?” “Kat Mid Valley. Aku macam nak putus nyawa ternampak dia masuk MPH. Dia tak berubah Imin. Cantik macam dulu.”


Rate this story

Share this novel

novi3ana
2020-01-24 

waa.. ceritanya bagus?

SyiRa SaZini
2019-10-15 

bestt

ACHIK
2019-08-24 

jemput baca novel achik " HATI YANG TELAH KAU CURI",tq

NUMIRA

6186 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

ANA BEHIBAK

A. NASHA

“Tapi aku cintakan kau Qeela!” “Ya aku tahu! Tapi aku belum bersedia untuk semua tu! Kita...

Menantikan Keajaiban

Mamoru

"Mak,apa salah Balqis sampai mak tak suka sangat dengan dia?", soal Zulhairi,masih lagi...

Kenapa Aku Harus

Myy Nasir

Aurora berjalan di susur gajah bersendirian sambil membaca nota ringkas yang ditulisnya . Secara...

ARGH! AKU DALAM DILEMA…

NANAVELLY

Dah hampir sebulan aku berSMS dengan cikgu Hafriz. Kerap juga dia bertanyakan tentang pelajaranku....