SI PEMBULI CINTA

ORKED

Romance Completed 8845

4.7 (170 ratings)

Synopsis

Berkahwin dengan Benjamin yang suka membulinya membuatkan hidup Farisa kacau bilau. Tapi kenakalan Benjamin membuatkan hatinya mula terbuka untuk menerima lelaki itu. Disaat bahagia datang menyapa, muncul pula kekasih lama Benjamin. Lalu bagaimana dengan Farisa? Masih setia di sisi Benjamin atau melangkah pergi?


Rate this story

Share this novel

ACHIK
2020-02-09 

Jemput baca novel achik,DENDAM CINTA ! Tq ;)

Darhanah Mustapa
2020-01-28 

best..walaupun pendek ceritanya

"liz"
2020-01-11 

Best sangat...lucu...nasib Ben jenis yg setia. Nasib ko lah Ayu...

ORKED

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Cinta Eryna

Aryna rynn

cinta Zarif kepada Eryna sangat besar. Eryna kemalangan semasa hendak ke kolej, Elisya menyamar...

DUA MINGGU

ZIFDAN

Orang kata kalau nak bercinta, bercintalah dengan kawan baik sendiri hubungan pasti berkekalan....

UTUH

FIZAH NADMAH

“Layla ? Kau dah kenapa terjah masuk rumah aku ni?” aku jengah keluar. Toleh ke kiri, toleh ke...

GF KU GANGSTER

AFFANERMA

“Kau dengan Zara sama je. Brutal! Zara tu memang tak layak la dengan aku, kau tahu tak?!”...