RUANG DAN PELUANG

SARA AISHAA

Romance Completed 897

4.9 (19 ratings)

Synopsis

“Kau siapa?” keduanya bertanya serentak. “Kat mana ni?” Erkk, serentak lagi. Keduanya menarik nafas seketika, mengambil ruang untuk bertenang. “Kau cakap dulu.” Opss.. serentak lagi! Mereka ketawa spontan. Lelaki itu meletakkan jari di bibirnya sambil menunjuk ke arah perempuan di hadapannya menandakan dia memberi ruang kepada perempuan itu berkata-kata terlebih dahulu. Ladies first, baru nampak gentle kan? “Okay. Aku cakap dulu. Aku sebenarnya baru sesaat tadi sampai ke sini. Erm.. aku tak ingat apa-apa pun. Macamana aku boleh sampai sini. Entah,” perempuan itu mengangkat bahu.


Rate this story

Share this novel

J. Leslie
2018-07-01 

^_^

harimau selatan
2017-12-12 

best sangat!!!buat lah sambungan leh?

Syuhada Rusli
2017-12-08 

besttt

SARA AISHAA

7599 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

MIMPI YANG KU TULIS

IZAZA HAG

Ini adalah mimpi yang ku tulis mungkin ia terlalu indah dan tak mungkin akan jadi kenyataan. Kerana...

LOVE IS SO BAD

kiara

......

kau anugerah terindah

Atie

kerana sikap ibu dan ayah membuatkan dia tertekan hingga membuat keputusan keluar dari keluarga...

JAWAPAN

KALISA

“Fiq, apa yang awak dapat bila awak pandang potret tu?? Aku pun langsung awak tak kasih tengok....