SATU KEPALA

PUTERI ECHA

Romance Completed 649

5 (2 ratings)

Synopsis

“Tak nak lah pergi Old Trafford. Kalau abang nak pergi, abang pergi sorang-sorang. Ayu tak nak ikut. Pantang ada peminat Liverpool pergi Old Trafford. Murtad namanya,” “Eh, Ayu ni. Sampai ke situ pulak. Teruk betul. Tak pernah umi dengar ada orang murtad sebab sokong bola. Tu sokong je, Ayu bukannya reti main pun. Nama dah honeymoon. Mana boleh sorang ke sini, sorang ke sana. Kena sekalilah,” umi Ayunie menyampuk. “Ayu ni nak orang dengar cakap dia je umi, dia mana nak dengar cakap orang. Akmal pun pelik macam mana lah Fahmi boleh tahan dengan dia ni. Nasib kau lah Fahmi, dapat Ayu ni jadi isteri,”


Rate this story

Share this novel

Hampas Nyiur
2019-12-16 

good

SyiRa SaZini
2019-01-09 

bestt

Salina Mohd Seh
2018-08-14 

bestlah cerita ni lain dari yg lain...i like

PUTERI ECHA

8613 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Si Lembut Milik Aku

ROSEELOVER

"Janganlah gelakkan. Jahatlah, semua orang gelakkan aku." Ketawa Afrina terhenti. Semua...

SAYAP KANAN & KIRI

IXORA FLEUR

"Rayyan,saya merayu dengan awak. Tolong hentikan soal cinta awak ni. Saya dah tak sanggup nak...

KITA YANG RAPUH

BUNGA PUTIH

“Dia betul-betul pasti ke dengan keputusan ni Pn. Aliyah? Because this will be stated in the...

JETAIME BELLA LUNA

SIBI

“Kenapa kau buat aku macam ni? Kenapa kau hina aku! Selama ni kau tak pernah hina aku! Kau tak...