NAIK BULU ROMAKU

FAISAL T

Horror & Thriller Completed 565

4.5 (12 ratings)

Synopsis

"Panggggg! Cawan yang dibawanya pecah... " Kau ni kenapa kak! Bisinglah aku baru nak lelap mata " Kata Jefri yang mamai itu. " bu..bu..bukan kau kat.. dapur ke? " jelas Nely " Aku tak g dapur pun harini weh. " Jawab Jefri Nely ketakutan. Dia merasakan sesuatu yang tak kena. Dia pasti dia melihat Jefri di dapur tadi. Nely terus berlari ke biliknya dan berselubung sehingga tertidur.


Rate this story

Share this novel

NINA
2018-10-16 

NINA

Guest User
2018-03-03 

lni cerita betul ke?

Halim Mohd Isa
2017-11-02 

best,

FAISAL T

8671 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Shhh

Areel Nezzam

Liza tersedar dari tidurnya...dia terdengar suara yang membisik memanggil namanya...si isteri terus...

Dream

Olyn Azmi

"Apa kau rasa tentang mimpi aku tu?" tanyaku kepada Put setelah tamat bercerita. "Macam mana kalau...

KISAH BENAR

AXX. MELAYU

“Mana kau puaka? Muncullah depan aku!”bentak Faiz. Kelakuannya seperti orang gila. Dia...

TAMAN RIA

DHIA MARNI

Taman Ria yang sekian lama aman dan tenang dikejutkan dengan kes gantung diri oleh sepasang adik...