Rasa Yang Ku Tinggalkan

aisyah

Romance Completed 25781

5 (140 ratings)

Synopsis

Malam itu,Ainul selamat di ijab kabul tanpa mengetahui siapa bakal suaminya. "Macam manalah rupa suami aku kan?"Ainul bermonolog. "Assalamualaikum..,"seorang lelaki memberi salam seraya membuka pintu biliknya.Tak lain dan tak bukan bahawa itu adalah suaminya.Ainul menjawab salam suaminya sambil menoleh ke arah suaminya. Secara tidak langsung wujud ekspresi terkejut pada wajah dua insan yang sedang berlaga mata itu. "Eh,apa kau buat kat sini?Bukan ke kau menikah malam ni?"tanya Ainul kebingungan. "Amboi,dia yang tiba - tiba ada kat sini,tanya orang pulak.Dah lah dekat dalam bilik a bini aku pulak tu."kata lelaki itu berbaur sindiran membuat Ainul bertindak untuk memanggil ibunya.Dia tidak mahu berperang mulut dengan lelaki itu.Perasaan ingin tahu apa yang terjadi sudah membuak - buak. Apakah yang dimaksudkan dengan 'bilik bini aku' oleh lelaki itu?Siapakah suami Ainul yang sebenar.?Siapakah lelaki itu kepada Ainul?Apakah tujuan lelaki itu berada disitu?


Rate this story

Share this novel

Jimmy George
2020-07-12  1 Replies

tergantung crita ni.. nice story

zarazara79
2020-07-05  1 Replies

dh tamat ke...hapi ending...

Mia Zara
2020-07-05  2 Replies

teruskan berkarya ye sis

aisyah

81 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

GADIS PILIHAN HATI MOMMY

Flower Girl

BUAH HATI UNTUK MR.PILOT

NURUL NABILAH

SUN AND THE MOON

AJIB

Miss Hacker,Hack My Heart Please..!

Nurie