YES BOSS!

SKAR JEN

Humor Completed 11603

4.4 (78 ratings)

Synopsis

“Dia suruh aku pergi beli makanan untuk dia. Dia nak aku cepat supaya dia tak kebulur. Bengang dan bangang betullah boss Aireel. Aku pergi dulu.” Hera meninggalkan pejabat dengan perasaan marah yang membuak–buak.


Rate this story

Share this novel

marsinah
2020-01-11 

update la..nape buat cerita gantung2 ...baik jngn buat cerita terus..

norlizaz
2019-11-02 

x sangka SJ bolh buat crite tgantung mcmni

ahlinujum7
2019-10-07 

Agaknya... Penulis ni dah wujud.. Tu cerita ni tergantung

SKAR JEN

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Hadiah Harijadi Buat Angah

Matahari Layu

Hari ini adalah hari Sabtu yang amat bermakna buat angah. 29 Julai 2017 genab sudah lah umur angah...

KATA HATI

AJIB

Cinta! Bila sebut soal cinta, manusia acapkali mengungkapkan makna yang berbeza dari sudut pandang...

TANPA SEBAB

SKAR JEN

Semuanya berlaku dengan pantas dan tahu-tahu sahaja Syazana kini berada di dalam pelukan...

KAU PILIH AKU

MOX

”Lebih baik hang keluar! Keluar la ni jugak! Aku kira sampai tiga, kalau hang tak keluar aku akan...