Kami Suka Coklat Tart

Askbug

Humor Series 7519
4.1
(8 ratings)

Synopsis

"Kau tahu aku seorang penipu, buat apa aku beritahu yang benar pada mereka?" Ujarnya ceria sambil mengambil sedikit saki baki kek teman wanitanya untuk dimasukkan ke mulut. Valerik hanya merenung 'sahabatnya'. Bagaimana Zachary mahu menerima dia sebagai bakal menantu kalau beginilah perangainya. Menyakitkan jiwa betul. "Val, kau rasa aku patut beritahu perkara sebenar je?" Suaranya tiba-tiba. Kali ini nadanya kendur berbanding tadi. Apa hal tiba-tiba berubah angin? Valerik hanya diam saja. Dia menantikan kata-kata Billion yang seterusnya. "Zachary kalau tahu ni, mati aku dikerjakan..." "Kalau kau dah sedar diri tu pengecut beritahulah perkara sebenar!" Billion tiba-tiba berdiri! Kedua-dua belah tangannya kuat menghentak meja. Sekali lagi tumpuan ramai. Valerik hanya menggelengkan kepalanya. Apa pula kali ni? Tak habis-habis.


Share this novel

Rate this story


Comments

Mr Nysareyoul
2016-09-30 

ade cerita kene bayar untuk baca full.. rm4.99 tu untuk sebulan xrugi pon..ape la sgt rm4.99 berbanding beli buku satu dg rm30 kn.. beli je nnt tolak dr kredit.

Guest User
2016-08-10 

nak tanya siapa kat sini join ahli novel plus ??? yg kna bayar tu rm4.99 sbln . sy xberape nak fhm . explain plis

Guest User
2016-08-10 

nak tanya siapa kat sini join ahli novel plus ??? yg kna bayar tu rm4.99 sbln . sy xberape nak fhm . explain plis

Askbug

15106 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience