CINTA AGUNG

NUMIRA

Romance Completed 1082

4.6 (9 ratings)

Synopsis

Zarif, orang yang istimewa bagi Adel. Tapi pelik sikit kisah diorang ni. Adel dan Zarif hanya berhubung melalui mesej dan tak pernah berjumpa. Zarif ni pulak jenis yang ‘Alim’ la jugak sebab dia lepasan Darul Quran. Sekarang sedang ambil ijazah diuniversiti yang sama dengan Adel dan Zek. Selalu jugak Adel terserempak dengan Zarif, tapi Zarif tak tahu pun muka Adel macam mana, ye la dia mana pernah nak selongkar Facebook Adel nak tengok gambar Adel. Adel jer setiap hari duk tatap gambar mamat tu.


Rate this story

Share this novel

Salina Mohd Seh
2018-02-12 

bolehlah

Azmira Amir
2017-10-12 

best

NUMIRA

9940 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

BAWA HATI

A. ZLKHA

Cinta Tanda Tanya.

FloraLisya

suamiku ustaz

Eikha

ADA SESUATU

ELOSH