The Revenge Of Love

Ayrash Edryanna

Fanfiction Series 278460

4.9 (1594 ratings)

Synopsis

Dendam. Satu perkataan yang berat dan sarat dengan memori dan perasaan. Ia mungkin baik dan ia mungkin tidak. Cinta. Cinta itu membebaskan.


Rate this story

Share this novel

DekTie
2020-07-04 

cerita best,.. hrp sy pun dpt hasilkan karya mcm ni jugak. Jemput baca novel ptama sy d sini 'TETAP ADA'. harap semua suka.

Mrs. Nana Rosé
2020-06-30 

iaitu LOVE YOU MR KPOP

Mrs. Nana Rosé
2020-06-30 

Hi semua! Jemput baca novel pertama saya masih dalam proses updted setiap hari isnin hingga khamis 11 pagi

Ayrash Edryanna

8288 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Warriors: Wolfstar's Destiny (Novel Version)

Eclipse

Warriors fanfic

My Crush! Amar Baharin..

bihalee_

"wey, cuba kau tengok mamat tu muka dia macam favourite artis aku lah" ujar ira kepada soleha...

THE LAST HUG

Khushboo Gairola Ayush Bagwari

it is a story of a puppy who lost his mother in a car accident and saved himself by a 15 year old...

Perfect Husband || Choi Yeonjun

Melda_kookie03

Choi Yeonjun lelaki yang begitu disenangi ramai kerana sifat ramah dan terbukanya.Menyandang status...