Journalist vs Millionaire

Lana Sophillea

Humor Series 1527

4.6 (265 ratings)

Synopsis

"SETUJU ke dengan deal yang aku katakan tadi?" soalnya bila dah hampir setengah jam aku duduk berdua dan berbincang dalam bilik ofis dia yang terletak kat tingkat sepuluh ni. Semua bilik CEO mesti kat tingkat paling tinggi sesuatu bangunan ke? Tak boleh ke kat tingkat bawah je? Aku diam. Berfikir seketika. Dia tawarkan aku suatu pekerjaan yang memerlukan aku untuk bersama dengan dia kat mana-mana pun. Pendek kata, macam aku cakap hari tu, dua puluh empat jam! Tetapi, tak termasuklah waktu malam. Cakap je dua puluh empat jam tapi kami tetap balik rumah masing-masing. Gilalah nak tidur serumah dengan dia, kan? Aku timbang baik dan buruk. Dapatke aku lakukan seperti yang dia tawarkan ni? Memang ni yang aku nak untuk masukkan dalam kajian aku. Tapi, ni macam dah terlebih pulak. Takut nanti dia akan salahkan aku kalau berlaku sesuatu yang tak dijangka. Ayat terbaik, berlaku sesuatu kerana kelemahan diri aku sendiri.


Rate this story

Share this novel

Miskiah Abdul Hamid
2020-03-08 

best

China Ayu
2019-08-20 

hi klu nk beli buku ni cmne..

NAY
2018-09-20 

mn nk cari novel nie tolong2..

Lana Sophillea

6063 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Kisah Remaja

Torrey

Kisah empat orang remaja iaitu Iman,Malek,Zara dan Zaril yang mengharungi liku-liku kehidupan di...

Thanks For Everything, Mama & Mummy

N.A. nurul

"Awak....saya laparlah." ujar Syahila manja. "Lapar lagi? Bukan tadi dah makan ke? Sejak awak...

perang fesyen vvip

Queennadiah

the Wannababy dapat anugerah?!baju?!solekan?!fesyen macam mana?!siapa designer baju diorang...

Cinta Drastik

Farah Wahida

Adryan mengeluh. Zizan yang dari tadi berkepit dengannya hanya kusyuk bermain handphone. "Hoi, kau...