Hanya Seketika

N.A.J

Romance Series 2587

4.6 (202 ratings)

Synopsis

"Aku nak cakap ni kau dengar elok-elok. Kau tahu kan yang kita kahwin pun sebab terpaksa sebab taknak malukan keluarga kita disebabkan kakak kau a.k.a tunang aku yang lari semalam sebab aku tak bagi dia sambung belajar dekat korea bila kami kahwin nanti. Dan kau pun masih bawah umur." "Hmm." Jawabku buat-buat tidak kesah dengan apa yang dicakapkan oleh Nazim itu. 'Bawah umur pala hotak dia aku dah masuk 18 tahun bulan lepas!' Ujarku dalam hati. "Aku taknak kau kau simpan perasaan senyap-senyap dekat aku or berharap yang perkahwinan kita ni bahagia sampai bila-bila ataupun happy ending macam novel-novel yang kau baca tu." Ujarnya lagi. Sakit pula hati aku mendengar perkataan-perkataan yang keluar dari mulut busuk dia tu.


Rate this story

Share this novel

ariana
2019-02-02 

best..ending dia mcm x lengkaplah..

BABY BOY
2018-12-24 

hai jemput singgah baca cerita sy ^^

mar
2018-05-21 

best...tapi tergantung cita ni...

N.A.J

6186 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

KAU DUNIAKU

IZAZA HAG

Aku tersenyum puas, lega. Sebab apa? Hehe. Aku berjaya mengaku kat ustaz yang selama ni aku sukakan...

Terima mu seadanya

s.h.a.r.k

What ? Perkahwinan aturan keluarga ? Mereka berdua hanya menuruti sahaja kehendak keluarga...

THE NEW STUDENT IS MY GIRLFRIEND

Cheall Kang

Krystal masuk ke bilik pengetua untuk menanyakn kelas barunya.Krystal mengambil kertas yang dicatat...

Puteri Duyung

Mohd Salleh Gs

Cerita Dongeng Putri Duyung - Raja Triton adalah raja lautan yang perkasa, ia mempunyai banyak anak...