ROCKER CARI CINTA

FIZAH NADMAH

Romance Completed 691

4.2 (14 ratings)

Synopsis

“Rock macam kau pun ada hati nak belajar ke bro?” Ah! Aku bukan kacau korang pun! Ada aku kisah!Getus hatinya tatkala mendengar sindiran dari rakan sekelas yang ketawa terbahak-bahak. Dia pandang pula pada pelajar perempuan yang tersengih-sengih turut menyindir. Ah! Cantik sangat lah tu! Korang lagi berdosa! Dedah sana! Dedah sini! Berkepit dengan jantan ke sana ke mari!Mat Rock menjeling sekilas.


Rate this story

Share this novel

QIS ZAYNAL
2019-03-01 

best ^_^

Norini Taib
2018-06-21 

boleh tahan

Hanisa Zatiy
2018-02-22 

cerita nie best. tazkirah yg berbentuk nasihat tuh memang betul" menusuk ke kalbu. simple words tapi meaning yg mendalam

FIZAH NADMAH

6151 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Isteriku, Miss Doctor

NFN

Dari idola bertukar kepada cinta, dapatkah Dr. Izlan menerima cinta Fatin atau sebaliknya? Satu...

Si Gadis Coffee

little.vanilla

“Hey Cik Starbucks,kalau awak tak nak tolong saya.. awak ganti balik duit tu!” -Ian “Cik...

Sayangku Encik Syed

Anisa

" wah cantik nya isteri kau tahniah syed "   bisik izzudin di telinga encik syed . izzudin tu...

PASRAH

SARA AISHAA

Disaat impian yang ingin ku kecapi bagai sudah berada di hadapan mataku, kau datang bersama satu...