CINTA TAK DIUNDANG

Nerdy Girl

Romance Series 2952

5 (1 ratings)

Synopsis

Tengku Ariyana Binti Tengku Izzudin. Seorang perempuan yang berjiwa batu. Menjadi terlalu dingin disebabkan oleh cinta yang telah dikhianati. Setelah kejadian hitam itu berlaku, hatinya terus digari, dikunci dan yang pastinya ia tidak boleh dibuka kembali. Ahmad Rayyan bin Azhar. Seorang lelaki yang dipandang hina oleh orang ramai akibat pekerjaannya sebagai penangkap ikan. "Apa hina sangat ke aku jadi nelayan?"-Rayyan "Biarkan mereka kata buruk kat kau. Ini hidup kau. Mulut orang mana boleh tutup."- Ariyana Pertemuan mereka di dalam sebuah kapal menghadirkan sebuah perasaan yang sukar dikenalpasti. Tiap kali bersua muka, tiap kali itu debaran di hati terasa sangat laju macam lari keliling pada 100 kali! Tapi... "Eh! Kau stalk aku ek? Eh, pergi berambus sana! Shuh! Shuh!"-Ariyana "Apa aku pulak? Eiii... Dah tahu jatuh cinta tak mahu mengaku. EGO!"-Aryan Mereka tetap menafikan yang mereka berdua telah sama-sama jatuh... Jatuh ke dalam lubang cinta! Saat mereka mula menjalinkan hubungan, muncul satu ombak yang memisahkan mereka berdua. Dapatkah mereka berdua menghapuskan ombak itu? Masihkah mereka dapat menyambung kembali jalinan hubungan yang dibina?


Rate this story

Share this novel

zarazara79
2020-04-14 

dh lame x update...ke mane menghilang...

zarazara79
2020-04-13 

update lg plzzz

LIZLI V.
2019-08-30 

Best Citer ni. Tahniah kepada penulis. Teruskan berkarya.Sorry ganggu. Nak promote jap je. Jemput baca novel saya. #TERIMA HATI INI ??

Nerdy Girl

14 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

MY ONLY ONE

EVA F

KENAPA AKU?

aisyah

KERANA AKU 143

A. NASHA

AKU UNTUKMU

riezerra