Putera Highschool vs Puteri Highschool

Nana Azmie

Humor Completed 1339

4.5 (92 ratings)

Synopsis

"Kau ni apasal weh? Ingat kau tu anak Tan Sri kau tu dah cukup bagus lah ? sedar tak yang Tan Sri tu bapak kau, bukan kau?, sesedap kopi dan susu je kau nak kutuk aku monyet, panjat pagar segala ." - Damia "Kau ni dah lebih-lebih cakap bapak-bapak ni, ada aku cakap pasal bapak kau ke hah ? dah memang aku nampak kau macam monyet panjat-panjat pagar, mana ada perempuan buat macam ni, eh selamat lah kau ni perempuan kalau tak dah lama makan buku lima aku ni." - Ali


Rate this story

Share this novel

ery
2018-07-17 

best

mar
2018-05-23 

best

SYUHAIDAH
2018-05-08 

best gila...biarpon dia x banyak tp isi dia pdt je

Nana Azmie

6187 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Untuk Dia Yang Selalu Menanti

Sarah Aaisha

Ya Allah, ibu… sayunya hati ini bila mendengar kata-kata maaf dari ibu. Bukankah Kira yang...

KUASA GADIS

EVE.FREDO

"Tengok,sesi persekolahan dah habis. Mesti Ikhwan tunggu kat rumah." Kata Salina. Qaisha...

Call Me Mr Penculik

Suria November

Kenapa nangis ni? soalnya lembut. Saya nak keluar dari sini.Saya nak balik jumpa keluarga saya.Dont...

Kau Milik Aku Sorang Faham!

Ieyra Aqish

"Kau tahu sebab apa? Sebab aku yang buat dia mengandung! Aku yang rogol dia! Puas hati kau? So,...