Helena

masytahfl

Romance Series 2455

4.8 (13 ratings)

Synopsis

Helena Rose seorang perempuan yang cantik ,seksi ,sombong dan bersosial bebas.Semua lelaki tergila gilakan dia tapi dia hanya mahu mempermainkan perasan semua lelaki yang mengajak dia keluar ...Bagi dia ,tiada lelaki yang ikhlas mahukan dirinya selain hanya ingin memiliki tubuhnya .Walaupun Helena rose bersosial bebas tapi dia masih menjaga kehormatannya sebagai seorang wanita ..Dia anak tunggal kepada Tan Sri Kamal Dan Puan Sri Ayu .Puan Sri Ayu amat memanjakan Helena sehingga Helena menjadi liar dan tidak mendengar kata .Tanpa pengetahuan Helena,ayahnya tan sri kamal berhubungan dengan perempuan lain tetapi sudah diketahui oleh mamanya .. "Saya tak tahu sampai bila saya boleh simpan rahsia abang . Saya tak sampai hati kalau perkara ni sampai ke telinga helena .. -Puan Sri Ayu belum sempat tan sri kamal membalas ,entah dari mana helena muncul .. Apa maksud mama ? perkara apa yang helena tak tahu ni !!Apa rahsia papa ?? Mama !! Papa !! -Helena Rose Papa dah berkahwin lain ..nanti papa akan bercerai dengan mama,ini keputusan sepakat antara papa dan mama ..papa harap helena faham dan hormat keputusan papa ... - Tan Sri Kamal Ini tak betul kan !! Papa how could you do this to us ? Papa cakap papa sayang helena dan mama ..Why papa ? Why ? I hate u papa ,I hate you so much!!!- Helena Rose Helena Calm down ...Im your father ,you need to respect me-Tan Sri Kamal Starting today ,im not your daughter anymore ..Helena takkan ganggu papa dah ..Dan Helena harap papa pun sama ..Helena berlari keluar dan masuk ke dalam kereta honda miliknya ..Aku kecewa aku memandu laju tekan had laju ..Semua lelaki sama ,semua lelaki menyakitkan hati ..Bodohnya aku ingat papa lain rupanya sama ... Ping..Ping.Ping.... Aku terkejut mendengar hon kereta belakang kereta aku ...Aku nampak dia keluar dari kereta dan menghampiri aku ... Sorry,cik .kalau cik mabuk ,cik jangan pandu kereta.Cik dah susahkan orang .. Lelaki ni menegur aku ... Kenapa mata cik ni sembap dia baru habis nangis ke ..kalau ada masalah pun jangan bunuh diri ..Kan percuma muka cantik kaya lagi awal awal dah nak bunuh diri - Tengku Ismail Rehan Sorry but u insult me .. I tak minum benda haram ..Again ,sorry .. Sombongnya tapi cantik gila perempuan ni ..I think I already meet my future wife ... Siapa sangka lelaki yang bertemu dengan Helena Rose adalah anak angkat kepada isteri baru papanya ..Apakah tindakan dan reaksi helena apabila mengetahui status lelaki itu ? Tetapi kalau sudah takdir ,maka tiada yang dapat menghalangnya ...


Rate this story

Share this novel

scarlet blue
2021-02-07 

Tu je.. Huhuu

Aslinda Sallehuddin Linda
2020-08-04 

knp lama X update...

Jenny Pait
2020-07-24 

Hi sis.... bila nak update?

masytahfl

25 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

cinta tak dihargai

Haziq Anuar

SANG PANGERAN KU

AAN ANAQI

CEO SENGAL ITU SUAMI AKU

syafnasya

kerana rindu bunga

katryn