TAKDIR KIFARAH

ROSEELOVER

Romance Completed 958

4.1 (11 ratings)

Synopsis

“I rasa I dah tak boleh teruskan hubungan kita ni lagi Riss. I’m so sorry.” Arissa bagaikan tertampar dengan kata-kata Irzan. Di manakah lelaki yang selalu berjanji akan selalu ada bersamanya? Yang berjanji tidak akan meninggalkan dirinya walau apa pun yang berlaku? Arissa merenung anak mata Irzan yang redup dengan mata berkaca. Dia melepaskan keluhan yang berat. “Iz, if I bukan wanita yang you sayang then pergilah. Tak guna jugak kan kalau I sorang je sayang you?”


Rate this story

Share this novel

Mira Yern
2017-08-16 

APA jdi ngan Julia???

Elyana Lin Abdul Latif
2017-08-13 

best d baca tpi tgantung??

Ewannaga360@gmail.com Ewan
2017-08-09 

la.i t u je ke las t

ROSEELOVER

8671 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

All Of Us.

caroline_utan

pertemuan yang tidak disangka membawa kepada sebuah kisah persahabatan dan percintaan. umur bukan...

MINAT DAN CINTA

HAZIF HMD

Jujur, setiap kali jarak itu ku rasa dekat antara kau dan aku, hatiku berbunga-bunga. Aku tidak...

gadis pilihan mama

syazawani

mengisahkan seorang gadis yang bernama Raisya meharungi cabaran hidupnya yang sentiasa dipenuhi...

Dia Suamiku

Siti Aishah

''Arrgghh...kau?'' ,terjerit kecil Ariana.Terkejut kerana ikmal tertiba je boleh berada di dalam...