BECUZ OF YOU

SKAR JEN

Romance Completed 2265

5 (1 ratings)

Synopsis

“Kau ni pereka fesyen tu kan? Kau ni dah la pereka fesyen. Lembut! Ada hati nak bercinta dengan perempuan.” “Saya memang pereka fesyen. Lembut sikap dalaman saya tapi bukan luaran.” Tegas sekali kata-kata Shakir. Nida yang mendengar berasa berdebar di hati. Shakir nampak cool sangat. “Aku peduli. Kau jangan cuba nak kawan dengan Nida.” “Saya tak kawan dengan Nida tapi saya kahwin dengan Nida.” Selamba sahaja Shakir berkata begitu. Lagi sekali mata Nida terkebil-kebil.


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-10-30 

Best citer ni. BTW Jangan lupa baca cerita saya yang terbaru NOLIN

J. Leslie
2018-05-07 

^_^

Izzah
2017-11-13 

warghhhhh...bestnya!!! sambung lah lagi

SKAR JEN

12979 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

JODOH MANA JODOH?

FADZ

witch partner

awa

pantaskah aku bahagia

Ariana Rina

SALJU KASIH KITA

FIZAH NADMAH