Kisah Cinta Ayu

IPAH

Romance Series 422

2.8 (4 ratings)

Synopsis

Kisah seorang gadis yang bernama Ayu Mastura.Ayu seorang gadis pemalu,penakut dan rabun tetapi Ayu seorang gadis yang pandai.Ayu tinggal bersama kawannya yang bernama Humaira Aliya.Semasa di sekolah menengah Ayu menyukai seorang lelaki tetapi lelaki itu tak menyukainya.Tetapi satu hari.....


Rate this story

Share this novel

Miss.You
2018-07-08 

sambung

IPAH

6 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

My Husband In JAPAN

Miss Sakura

Sudah lama tak berhubung, hati menjadi gusar. Perasaan rindu antara satu sama lain semakin terasa....

Sepi Dan Sendiri

Hanna Aleeya

Kau jangan risau pasal sepi dan sendiri tu. Aku kan ada. Aku kan kawan kau, Yi.Boleh ka kita kawan?...

Disebalik Hikmah

Rafaa

Izmie Danial dan Balqis dipertemukan di dalam keadaan yang mereka sendiri tidak sangka. Dipaksa...

BILANG SAJA SAYANG!

AJIB

Orang kata kalau cinta mengaku je lah. Okey! Aku dah mengaku pun. And…