Dia atau dia?

Amirah Syazwana

Detective Series 2042

4.9 (11 ratings)

Synopsis

Ain Arisya merupakan seorang gadis lincah dan cantik.Suatu hari,dia bersama empat orang sahabatnya telah dipilih untuk menyertai kem penyiasatan. Disana mereka dikehendaki menyelesaikan beberapa cabaran.Tanpa disangka,satu pembunuhan telah berlaku disitu dan telah menggemparkan kem tersebut. Bukan itu saja,disamping menjalani cabaran,Ain Arisya juga perlu menghadapi dua orang jejaka yang kacak yang bernama Nick dan Rain.Dia pun tidak tahu kenapa dua orang lelaki tu suka sangat bergaduh disebabkannya.Nak kata dia lawa tak adalah lawa sangat.Tapi kalau nak tahu,tengok muka pun Penyanyi kpop Korea Selatan,Xi Luhan pun boleh cair kut..hehe Jomlah baca kisah ni!Jangan ketinggalan tau..


Rate this story

Share this novel

Syazwana
2020-04-26 

Ni acc lama. Yang ni acc baru

Ginny
2020-03-11 

Macam best.Tapi tergantung...

lang lang
2020-02-03  1 Replies

update

Amirah Syazwana

32 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Separa Gerhanaku

KayHani_

Pen Testing

Hacker

Social Engineering

Hacker

How To Fix Toyota Prius??

?????