Dia atau dia?

Amirah Syazwana

Detective Series 2872
4.9
(13 ratings)

Synopsis

Ain Arisya merupakan seorang gadis lincah dan cantik.Suatu hari,dia bersama empat orang sahabatnya telah dipilih untuk menyertai kem penyiasatan. Disana mereka dikehendaki menyelesaikan beberapa cabaran.Tanpa disangka,satu pembunuhan telah berlaku disitu dan telah menggemparkan kem tersebut. Bukan itu saja,disamping menjalani cabaran,Ain Arisya juga perlu menghadapi dua orang jejaka yang kacak yang bernama Nick dan Rain.Dia pun tidak tahu kenapa dua orang lelaki tu suka sangat bergaduh disebabkannya.Nak kata dia lawa tak adalah lawa sangat.Tapi kalau nak tahu,tengok muka pun Penyanyi kpop Korea Selatan,Xi Luhan pun boleh cair kut..hehe Jomlah baca kisah ni!Jangan ketinggalan tau..


Share this novel

Rate this story


Comments

FelixCatus
2021-02-01 

nice and best. please update and good lucky for you

Angohjee
2020-04-26 

Ni acc lama. Yang ni acc baru

Ginny
2020-03-11 

Macam best.Tapi tergantung...

Amirah Syazwana

42 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience