TERGANTUNGNYA CINTA

Ily Izman

Romance Series 7791

5 (75 ratings)

Synopsis

#NewSummary (06.05.2019) "Kenapa kau pandang aku macam tu?Asal?Comel sangat ke aku ni?"--Tengku Khalil Izuddin Arasy "Awak jangan tenung saya lama sangat nanti tenggelam saya dalam renungan awak tu"-Nadzmirul Adam Bakri "You??Kalau nak I kiss you.You bagitahu la I.Don't look at me like that.I melting tau.Sekarang ni juga I kahwin dengan you.-Sheik Dazril Hairi Farqah "Tak payah tengok aku macam tu lah.Makin bertambah rasa nak termuntah tu bila aku tengok muka kau.Plastik mana plastik?"-Tengku Fayyad Ariq Zayne ""Hedrina...Apa yang telah berlaku semuanya adalah disebabkan kau...Aku tak akan berdiam diri...Aku akan musnahkan hidup kau macam mana kau musnahkan hidup aku...Remember Hedrina..What you give is what you will get...Aku tak akan biarkan kau bahagia macam tu je selepas apa yang telah kau buat..Aku akan hancurkan hidup kau..". -AZ "Aku terima nikahnya Syarifah Nur Hedrina Liyana Binti Dato Syed Halim Shah dengan mas kahwinnya RM14,00 tunai".-?? Jejaka yang mempunyai 4 perwatakan yang berbeza.Kehidupan Rin penuh dengan warna-warna yang berbeza apabila berada di samping mereka.Tetapi,siapakah yang menjadi pilihan hatinya? Kalau nak tahu bacalah novel ni Pesanan khas daripada penulis novel ini: Anda mungkin telah membaca setiap bab yang terkandung di dalam novel ini tetapi..Adakah anda pasti yang anda tidak terlepas pandang pada sesuatu??


Rate this story

Share this novel

fadlina(lina beauty)
2020-09-22  1 Replies

next chapter please... jemput baca novel saya vampire detective

zarazara79
2020-08-30  1 Replies

bile nk update lg

zarazara79
2020-08-30 

izz nape tgglkn rin...dlm ati rin cm ade izz..sian jg kt hairi...

Ily Izman

127 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Pengantin Mr. Playboy

gracefullily

TETAP CINTA

NOUR-EL SHA

TERIMALAH DARIKU

FADZ B

SELALU UNTUKMU

EIDINA