Kenapa kau yang jadi suami aku???

ally

Romance Series 1352

4.7 (3 ratings)

Synopsis

SINOPSIS Siapa tak kenal Putera Fariz Danial? Dia famous kut. Satu Malaysia kenal dia. Awek dia bertukar-tukar mcm baju. Tetapi, ada seorang perempuan ni dah jadi musuh dia.Nak tahu siapa? Nur Syuhaira Bt Dato' Hairi a.k.a perempuan ala-ala muslimah itu. Syuhaira pula fikir Fariz tu seperti budak tak guna ? Nak tahu sbb apa?? Sbb budak tu asyik kacau orang jer. Suatu hari, mereka dipaksa kahwin atas sebab-sbb yang tertentu Di rumah Dato Khusairi "Kamu mesti kahwin dengan kawan anak daddy tu."ujar Dato Khusairi. "No daddy!! Fariz takkan kahwin dgn dia!" tegas Fariz Di rumah Dato Hairi. "Aira, please tolong papa. Aira budak baik kan??"pujuk Dato Hairi. "No and never ! I didn't want to get married if it's about a business pa."jawab aira. *** Bolehkah mereka hidup bersama ?Adakah Hani Aleeya, girlfriend 'tetap' Fariz hanya duduk dan diam sahaja. *** PADA HARI PERKAHWINAN. "Kenapa kau jugak nak jadi suami aku??" tanya Aira. "Ni semua kehendak papalah. Tapi, kau kena ingat eh, sekarang ni aku dah jadi suami kau! So, kau kena ikut arahan aku! Faham! "pesan Fariz


Rate this story

Share this novel

zarazara79
2020-04-07 

bile nk sambung lg

ima
2019-04-23  1 Replies

best cerita sis. i like it. bila nak sambung?

ally

9 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Pertemuan

N.A.J

"Lya... tak sangka dapat jumpa awak dekat sini. Saya nak minta maaf lya, saya menyesal buat awak...

UNTUK DIA

SIBI

“Dia nak kedondong yang ada kaki untuk dia bawa berjalan, tangan untuk di pimpin, hati untuk dia...

The Shy Boy

Neeya Batrisyia

A story about a boy who is in love with a girl named Laura.

KEEGOANKU, KESABARANMU...

KAKCHIK

"Haha... Nak marah pulak. Hm... Saya tak kisah tau kalau awak nak berkawan dengan siapa pun asalkan...